Song Joong Ki Evleniyor-muş

Onu ilk hangi dizisiyle tanıdığımı hatırlayamıyorum ama Nice Guys dizisinde kalbime girdiğini çok net hatırlıyorum. Böyle güzel gülebilen bir erkek görmemiştim hayatımda. Gerçek miydi? Sonra her tarafım onun resimleriyle doldu taştı telefonum, bilgisayarım oram buram her taraf işte gönlümün efendisinden bahsediyoruz yani. Beğendiğim aktörler elbette oluyor ama Song Joong Ki başkaydı benim için ( Jimin'i tanımadan önceye kadar tabi )... Adamın IQ'suna bile aşıktım o derece yani. Gece instagramda dolanırken haberlere denk geldim baktım ingiliççe önce umursamadım okumadan geçtim. Aşağı indikçe hep aynı haberler ne oluyor lan diyip haberi okuyunca anladım ki evleniyormuş. Size ne hissettiğimi anlatamam böyle ağlayacak gibi oldum ama içimde saçma sapan bir sevinçte vardı. Çünkü beğendiğim bir kızla evleniyordu ama yinede onun evleniyor gerçeği göğsümü sıkıştırmaya yetti. Oppacılık yapmayı sevmiyorum ama haberi görünce nedense oppacı damarım tutmuştu.

 
Descendants of the Sun aşkımın tavan yaptığı zamanlardı. Gerçi o zamanlar herkes ona aşık olmuştu ama yinede onu sevmek çok güzel.. Descendants of the Sun dizisinden sonra her yerde onun fotoğları, gifleri, reklamları dolanıyordu ben onu hala severken hayranız ölüyoruz diyen fanları kusma hissi geldi yeter diye tepki gösteriyorlardı. Yine aynı fanlar evlendiğine bin türlü laf söylemeye devam ediyor. Ne olacaktı adam sizinle mi evlenecekti? ^,^

Ama her şeye rağmen mutlu olmasına seviniyorum. Song Hye Kyo'yu da seviyorum ağır ve güzel bir oyunca kaliteli. Umarım evliliği uzun sürer ve ona benzeyen güzel ve zeki çocukları olur. Sesim size ulaşmasada evliliğinizi kutlarım.

Arka fonda gidiyor gönlümün efendisi şarkısı çalar mısınız? -,-

Benzer Yazılar

0 yorum: